aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Larsson - 8 maj 2013 22:27

Hade inget internet förut idag, men nu är det fixat. Hörs imorgon puss

Av Amanda Larsson - 7 maj 2013 21:54

Lovade ju en outfit bild, så här kommer den. Dock samma bild som jag la upp förut idag. Har bytt om 5 gånger idag men så här såg jag i alla fall ut från början haha;) Puss

Linne: esprit
Kofta: esprit
Byxor: Gina tricot
Skor: benvita Palladium
Jacka: cc, använde den inte alls typ men ändå;)

Av Amanda Larsson - 7 maj 2013 14:51

Det var sjukt kul! Började med att jag fick en hel påse iskallt vatten i nacken så det bara rann, men kul var det!
Har ingen bra bild på hur blöt jag var haha, men det var en pöl under min plats efter no lektionen för jag orkade inte byta om igen;)
Tror att Julia filmade så kanske kommer upp en snutt här imorgon. Puss

Av Amanda Larsson - 7 maj 2013 09:53

Ska åka till ungdomsmottagningen på studiebesök eller något hahah. Så nu väntar vi på tåget och jag och Bella tog lite kort.
Kommer dagens outfit sen med! Puss

Av Amanda Larsson - 7 maj 2013 07:44

Kan verkligen inte bestämma vad jag ska ha för klänning på konfirmationen. Funderar på denna, med armbandet också om ni ser det på bilden men inte blommorna i håret.
Någon som har något tips på fina klänningar? Puss

Av Amanda Larsson - 6 maj 2013 16:26

Tänkte jag göra nu, men är jättetrött.

Har blivit förkyld eller något, nyser hela tiden, men jag tror att det är mezzi för han låg i min säng igår precis innan jag la mig och jag är lite allergisk mot katter tror jag. Så jag orkar inte plugga nu och så har jag bara franskan och då måste jag gå upp och det är så jobbigt hahha 

Ska ha en muntlig presentation nästa vecka på engelska så ska kanske öva på den och sen titta på one tree hill.                  puss

 

Av Amanda Larsson - 6 maj 2013 07:37

Bilden på korten kom inte med i det förra inlägget så här bilden nu i alla fall. Puss

Av Amanda Larsson - 6 maj 2013 07:35

Hade det jättemysigt och åt massa gott typ hela tiden hahah!
Gjorde också inbjudningskort till min konfirmation, men dom är bara halvfärdiga lägger upp en till bild när dom är klara.

Ovido - Quiz & Flashcards