aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Larsson - 28 maj 2013 15:30

Fick två jättefina ajlajk tröjor av Nina som hon inte använder<3 Så blev jätteglad:)

Och så var jag redan glad för jag fick A på mitt No prov!!!! Blev asglad!!!! ;) hahhaha första gången jag får A och det var sexualkunskap också... 


Ska till rigortorpet sen, som jag kanske redan skrivit, och nu bara öser regnet ner. Men jag hoppas att det är bättre väder där, för det såg ganska blått ut på himmelen där borta;)

Ja ja, nu måste jag plugga vidare till So provet imorgon, satstar på A där med haha;)              puss

 

Jättefina tycker jag allt, har en liknande den till vänster men den är ju så grymt snygg!

Av Amanda Larsson - 28 maj 2013 12:49

Tröja: bik bok
Byxor: Gina tricot
Bandeau: Gina tricot
Klocka: Ullared
Skor: USA converse

Av Amanda Larsson - 28 maj 2013 12:39

Försöker jag vara seriös, men det slutar aldrig bra. Första bilden, för seriös, andra bilden hmm har inte ens en förklaring till den hahhaah

Av Amanda Larsson - 27 maj 2013 21:54

Har inte uppdaterat så mycket idag, men inte gjort något speciellt heller. När jag kom hem från skolan tittade jag på typ 4 avsnitt av pll och nu vet jag typ vem A är;) ska börja på säsong 3 imorgon.

Cyklade till stallet och red förut, ganska tråkigt idag och jag lär mig typ inget längre, men får väl komma på något. Nu ska jag sova tänkte jag i alla fall.
Puss god natt
På kvällen är sånt här faktiskt roligt...

Av Amanda Larsson - 27 maj 2013 10:09

Ny vecka och nya tag. Nä men hade en asbra helg verkligen så är fortfarande glaaad fastän det är måndag.
Ska titta på ett till avsnitt av pretty little liars innan no lektionen börjar, redan tittat på ett idag men hinner några till;) puss

Av Amanda Larsson - 26 maj 2013 13:56

Ganska skönt i vattnet faktiskt, men nu blåser det en hel del plus att det nästan tog en timma att cykla så inte riktigt värt det;). Puss

Av Amanda Larsson - 26 maj 2013 12:38

Med päronglass...

Av Amanda Larsson - 26 maj 2013 12:07

Var ju på kungsmässan med Bella i fredags och fick med mig lite hem från bik bok. Jättenöjd och det vita linnet passar jättebra med shortsen och så ska jag bara köpa ett par vita låga converse till så blir det toppen!;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards