aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2013

Av Amanda Larsson - 13 maj 2013 16:18

Tröja: Gina tricot
Byxor: dr.Denim
Skärp: missäy
Skor: Primeboots
Jacka: H&M

Av Amanda Larsson - 13 maj 2013 12:00

Har lite bilder från basketfestivalen, så här kommer dom. Jag ser helt mobbad ut på alla bilder men jag höll ju på att spela match hahaha;)

 

           

 

hahahaha springer så fult!

 

Hur skjuter jag då?!

   

lagom glad när jag behöver tacka alla efter att vi förlorat;)


Av Amanda Larsson - 13 maj 2013 06:53

Den åt jag igår innan jag satte mig på tåget hem till pappa.
Den var jättegod, lite för mycket kaffe smak men godast av alla hittills:) puss

Av Amanda Larsson - 11 maj 2013 08:43

Jag och Vilma gick upp vid sju och så körde vi hem henne och pappa körde mig till matchen i Lundby. Skulle inte vara här förrän nio men trodde det var halv så har inget att göra i 20 minuter till hahaha orkar inte!
Denna matchen kommer jag nog ändå orka springa mycket men blir det en till kommer jag vara död, sov max 5 timmar inatt...
Puss

Lite kloka ord såhär på morgonen

Av Amanda Larsson - 10 maj 2013 11:38

Av Amanda Larsson - 10 maj 2013 10:18

Idag står basket på schemat igen, men bara en match idag. Ska träffa Vilma och Lisa sen också, får se om jag åker till Petra och Ema ikväll eller är med Vilma och Lisa. Kan ju faktisk göra båda;)
Ska försöka uppdatera lite roligare idag, har lite bilder från matcherna som kommer upp imorgon. Puss

Av Amanda Larsson - 9 maj 2013 22:13

Vaknade vid nio så då gick jag upp och åt frukost. Sen åkte vi till kungsmässan och jag provade hur många klänningar som helst, men bara två var fina så vet inte vad jag ska ha på konfirmationen.
Sen åkte jag hem och bytte om för basketfestivalen började idag. Håller på hela helgen, vi förlorade första matchen mot Malbas men vann mot Nässjö! Har aldrig vunnit mot dom förut så det var bra.
Känns som en väldigt lång dag och nu mår jag illa och har ont i huvudet, men är ändå glad;)
Ska försöka uppdatera bättre imorgon.
Puss

Denna var fin, men kanske lite kort...?

Ovido - Quiz & Flashcards