aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 februari 2013

.

Av Amanda Larsson - 1 februari 2013 17:28

Åkte aldrig in till Kungsbacka med Vilma, vi stannade på maxi och fikade typ och sen gick vi på freeport en stund. Köpte en jättefin present till mamma och massa godis;)
Skulle egentligen tränat i dag också men den blev inställd så just nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska köra mig till vilmer.
Har inga bra bilder så fick bli två på Ludwig, han är ju så jättenormal också...

Av Amanda Larsson - 1 februari 2013 12:37

Internet hemma funkar nu igen, hoppas jag! Så då kommer det bli roligare att blogga och antagligen fler inlägg.
Jag och Vilma ska till Kungsbacka sen efter skolan, först till Ica maxi och köpa massa godis och sen kungsmässan eller något. Ska ha en mys helg och på söndag tror jag Lisa kommit hem:)
Får se hur det blir med uppdateringen för har ganska mycket att göra i dag, men ska försöka. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards