aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 09:31

Målade mina naglar i går med en mintgrön färg från gina tricot och bortsätt från att jag inte riktigt gillade färgen så är det jättebra! Tilda har ett lila likadant som jag ska använda nästa gång. Puss

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 06:58

Är mycket tröttare än vanligt och det ska bli så skönt med lov!
Har prov på sista lektionen som jag känner på mig kommer gå jättedåligt. Verkligen försökt plugga i flera dagar, men inget som jag läser fastnar bara för att det är så j**la tråkigt!
Får hoppas på det bästa, provet borde inte vara jättesvårt...

Ska fixa mig nu så bloggar mer senare. Puss

:(

Av Amanda Larsson - 6 februari 2013 15:56

Var hos doktorn typ eller något förut och kollade en prick som jag har på ryggen. Ska antagligen ta bort den om typ 2 veckor, men är jättefeg. Och när vi var där så kollade vi när jag kunde ta gardasil sprutan och då sa hon att jag kunde göra det där direkt, men asså shit va rädd jag blev svimmade typ så struntade i det haha
Ska göra det snart med men asså HATAR sprutor, till och med pappa blev helt spy färdig när hon sa att jag kunde ta sprutan i dag hahahaha
Puss

Av Amanda Larsson - 6 februari 2013 14:08

Av fyra lag...
Vi sög haha, nä men vi spelade bra och det var jättekul så det gjorde inte så mycket att vi förlorade. Killarna kom tvåa i alla fall!
Puss

Av Amanda Larsson - 6 februari 2013 06:37

Nej nu ska vi inte vara hurtiga och jobbiga här inte! God morgon alla trötta människor, lät ju mycket bättre...
Jag vaknade vid fem i morse och kunde inte somna om, så jag sov typ tjugo minuter sen vaknade jag igen, sen sov jag ytterligare en stund och sen när jag väl skulle gå upp DÅ var jag jättetrött och höll på att somna haha

Jag ska klä på mig nu och äta frukost, eftersom vi har volleyboll hela dagen kanske jag inte hinner uppdatera. Får se hur det blir!
Puss

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 15:36

Har tränat klart nu, eller asså det var väl inte riktigt träning. Det fick oss i alla fall att inse hur dåligt det kommer gå i morgon...
Just nu sitter jag bara och väntar på att Nina ska komma men det är 20 min kvar så lär få sitta här ett tag.
Puss

Detta är absolut jag, förra sommaren i Härnösand då;)

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 13:45

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 13:44

Ovido - Quiz & Flashcards