aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 12:43

Ska snart ha prov och det känns inte som att det kommer gå bra alls, men förra gick helt okej så kanske detta med gör.
Ska stanna kvar i skolan och träna volleyboll till halv fyra typ så hämtar Nina mig sen.
Det ändå jag har gjort sen i söndags är typ att plugga och det måste jag göra i dag med, hatar att alla prov läggs precis före lovet. Ja ja ska väl klara det.
Puss

Av Amanda Larsson - 5 februari 2013 09:09

Är klar med mina shorts nu och dom blev ganska bra faktiskt! Eller aa när dom inte sitter på ser dom bra ut i alla fall haha;)
Puss

Av Amanda Larsson - 4 februari 2013 18:13

Ser väl ändå ganska gott ut?;)

Av Amanda Larsson - 4 februari 2013 10:07

Tog bara på mig något snabbt varmt i dag så inte något speciellt direkt.
Tröja: Gina tricot
Byxor: Gina tricot
Skor: visko

Av Amanda Larsson - 4 februari 2013 09:24

Har gjort smoothie nu för att det är sista gången vi har tjejsnack. Gillar inte det så mycket men denna var riktigt god!:) puss

.

Av Amanda Larsson - 3 februari 2013 09:42

Kommer aldrig på bra rubriker längre!

Ska snart åka till krk med Vilma och titta lite på tävlingarna där, nu på morgonen är det så söta B ponnysar.
Stannar nog tills det är slut om det inte blir för sent för jag ska till kyrkan sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 2 februari 2013 20:25

Sitter och tittar på melodifestivalen och som Ludwig sa så är det katafuckingstrof! Så sjukt dåligt, visserligen bara 3 låtar än så länge men ändå!
Ja ja tycker i alla fall att det är jättekul att det har börjat igen, bästa programmet jue;). Puss

Av Amanda Larsson - 2 februari 2013 19:26

Hade jättemysigt i går med Vilma.
Vi badade jaccuzzi och hade spa-kväll typ. Målade naglarna och hade massage. Typ dom skönaste 10 minuterna på hela året;)

Självklart tog vi massa bilder....

Tar man bilder på sig själv med min telefon får man skylla sig själv;)<3
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards