aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 21 februari 2013 18:37

Så ska försöka uppdatera som vanligt igen, börjar i morgon! Jag hoppas att jag orkar annars vet ni varför om det inte blir något i morgon heller.

Ligger just nu i soffan och tittar på tv med Tilda. Känns som fredag i dag, men har ju en dag kvar i skolan. Gör inte så mycket eftersom att vi inte har så mycket läxor just nu.
Var på kungsmässan med Vilma förut men köpte inget speciellt. Ska ta kort på klänningen jag köpte förra veckan också! Såååååå snygg:)
Puss

Av Amanda Larsson - 19 februari 2013 19:16

Inget jag vill ta i bloggen, men det är därför jag inte har uppdaterat och jag tror inte att jag orkar det i morgon heller. Får se när jag känner mig bra igen. Puss

Av Amanda Larsson - 17 februari 2013 21:18

Söndags ångest och jag vill bara ha mer lov! Ska snart försöka sova och bara hoppas att denna veckan går fort. Har studiedag måndag-tisdag nästa vecka så det är gööööttt! Puss

Av Amanda Larsson - 17 februari 2013 10:23

Outfit, vad jag köpte osv

Av Amanda Larsson - 16 februari 2013 11:22

Är hos farmor och farfar nu och vi ska snart åka och shoppa lite medans farfar och Ludwig går på basket. Sen åker vi också och kollar på matchen som börjar vid fyra.


Var med bella i går och hade det jättemysigt, köpte en skitfin klänning som jag kanske visar en bild på när jag kommer hem i morgon.

kommer kanske lite mobilinlägg under dagen, men får se hur det blir.                puss

 

Av Amanda Larsson - 16 februari 2013 11:20

Av Amanda Larsson - 15 februari 2013 16:04

Ovido - Quiz & Flashcards