aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda Larsson - 25 februari 2013 15:02

Av Amanda Larsson - 23 februari 2013 16:57

Var och hälsad på Cornelia förut och hon är jättesöt! Tydligen ska hon heta Cornelia med C? Tycker det är finare med k men ja ja;)
Här är i alla fall lite bilder, mobbas inte över dom fula bilderna på mig!

Av Amanda Larsson - 23 februari 2013 16:52

Mådde riktigt bra i går, tills pappa kom hem och berättade en sak. Så nu är det bara att börja om och försöka bli glad igen! Jag ska försöka blogga ändå, för det blir bara värre om jag gör en stor sak av det och börjar strunta i massa saker. Då är det bättre att jag försöker fortsätta som vanligt.
Men nu vet ni i alla fall och därför jag inte bloggat sen i går, men nu försöker jag igen;). Puss

Av Amanda Larsson - 22 februari 2013 10:01

Här kommer några dåliga bilder på klänningen, även skorna som jag sååååååå gärna vill ha till men har inte så mycket pengar nu:(                        puss

       

Den är mycket finare i verkligenheten än på bild och kommer passa jättebra till mina primeboots i sommar:) 

Eller dom här som är såååååååååååååååjäääääääääääävlaaaaaaaaaaaasnyyyyy
yyyyyggaaaaaaa


Av Amanda Larsson - 22 februari 2013 09:59

Av Amanda Larsson - 22 februari 2013 08:39

Fast vi har vikarie så det är as chill!
Puss

Av Amanda Larsson - 22 februari 2013 06:35

Känner mig ganska bra i dag och ska snart klä på mig och äta frukost. Skönt att det är fredag i dag och vi har studiedag måndag-tisdag. Nästan ett litet extra lov;)

I dag händer inte alls mycket, ska vara barnvakt för Nowa och Ludwig för pappa och Nina skulle göra något, men vi äter väl godis och tittar på tv så det är lugnt. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards