aaamandalarssson

Alla inlägg under februari 2013

.

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 15:05

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 12:39

Riktigt trött på att åka bil nu haha.
Foten gör fortfarande ont och jag har inget att göra, kul!
Ska vara framme vid tre någon gång så har inte jättemycket kvar men ändå jobbigt.
Lyssnar på samma låtar om och om igen, kan inte länka från iPhonen men en av låtarna är i alla fall "Making love like gorillas" - Bruno Mars.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 10:31

Av Amanda Larsson - 10 februari 2013 08:42

Sitter i bilen och väntar på Tilda, Nina och pappa sen åker vi:)
Ska försöka uppdatera under dagen i ifall jag har internet, för inte så mycket att göra i bilen ändå jueee
Puss

Av Amanda Larsson - 9 februari 2013 21:09

Håller på att dööööö, nä men min fot gör så sjukt jävla ont nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen!:(
Hoppas verkligen att det blir bättre till i morgon men med tanke på att det blivit sämre under dagen så kanske det gör ännu ondare i morgon.
Orkar inte!:( ja ja nu fick jag gnälla lite i alla fall;)
Puss
Inte ens dom här snyggingarna fick det att bli bättre

Av Amanda Larsson - 9 februari 2013 15:05

Eller så är jag bara klumpig.
Stukade foten på basketträningen förut, det är inte så illa så det blir säkert bra till i morgon men ändå så himla dumt!

Har precis packat klart och nu måste jag bara komma ihåg att packa ner hårborsten och tandborsten i morgon bitti, måste också hitta mina jättebra raggsockar. Puss

:(

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 19:40

Har precis satt igång datorn och bortsätt från att tangenten till bokstaven Q är borta så verkar den mycet bättre än den andra lånedatorn jag hade!


Har precis tagit en dusch och nu sitter jag och kollar på csi med Tilda. 

Ska ju till Sälen på söndag och jag vet inte om det blir så mycket uppdatering, kanske inte i morgon heller. Men vi hörs väl någon gång snart igen;)                        puss

 

Av Amanda Larsson - 8 februari 2013 15:11

Så jävlasupermegaskönt!
Hade ju so prov som sista och jag har tur om jag får E haha nä men asså det gick inte så jättebra;)

Ska träna vid fem och sen ska jag sova ända till vi åker till Sälen på söndag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards