aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Larsson - 22 maj 2014 10:08

Sitter ute och har engelska, vädret är huuuur skönt som helst ju!

Av Amanda Larsson - 22 maj 2014 06:36

Efter skolan ska klassen åka till Liseberg. Vi ska göra någon fem kamp och sen Ska jag åka Helix. Har inte varit där någon gång i år än så måste åka allt verkligen haha
Tror vi ska få tillbaka våra engelska nationella idag, jag har redan sett läsförståelsen och om resten gick lika bra som den är jag jättenöjd.
Puss

Av Amanda Larsson - 21 maj 2014 13:30

Linne: tror det är från cubus
Byxor: H&M
Skor: converse

Av Amanda Larsson - 21 maj 2014 12:47

Börjar inte matten förrän halv två så Bella och jag sitter ute i solen. Jätteskönt att kunna vara ute nu ju!
Puss

Av Amanda Larsson - 21 maj 2014 06:35

Äntligen är det fint väder igen! Jag låg ute och solade i två timmar igår, sen gick jag ner och sköt lite på den nya basketkorgen. Den är jättebra för det är superlätt att höja och sänka den så när Ludwig kom ner och ville spela sen kunde han bestämma höjd.
Idag ska jag träffa Vincent efter skolan och sen ska vi träna basket. Jag måste nog plugga lite no också för har prov på måndag.
Puss

Av Amanda Larsson - 20 maj 2014 09:21

Läste divergent för ett tag sen och den var såååå bra! Alltså nästan bättre än hungerspelen, då är det bra haha
Filmen hade premiär någon gång i april men jag har fortfarande inte sett den, måste göra det snart!

Av Amanda Larsson - 20 maj 2014 06:36

Duschade igår precis innan jag gick och la mig och självklart hade inte håret hunnit torka inatt. Det är alldeles fuktigt nu haha
Idag ska jag träffa mamma. Vi ska nog fika och sen ska vi på något möte om Frankrike-resan i sommar. Alltså det är jättesnart jag ska åka, har inte tänkt på det någonting haha
Puss

Av Amanda Larsson - 19 maj 2014 06:56

Jag var huuur trött som helst igår. Åkte till Vincent vid ett och när jag kom hem sen ville Nowa måla, så då fick jag göra det. Sen somnade jag och då var klockan typ halv nio haha
Ändå är jag jättetrött idag, är typ piggare när jag sover mindre.
Denna veckan är lugn i skolan så det är skönt, inga nationella kvar!
Puss

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards