aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2014

So

Av Amanda Larsson - 13 maj 2014 14:08

Har so just nu men vi gör ingenting verkligen. Våran lärare gick iväg med några från klassen och så litar hon på att vi ska sköta oss...

Av Amanda Larsson - 13 maj 2014 06:36

Kunde inte somna igår heller och jag vaknar så många gånger på nätterna nu för att ögat gör ont. Det är värst på morgonen men sen på dagen ser det mest ut som att jag är trött haha.
Igår hade jag nationella muntligt i matte, tror det gick bra men det är så svårt att veta.
Idag är det nog en lugn dag i skolan tror jag:)
Puss

Fick den här inbjudan till middageb igår, kommer bli såååå kul!

Av Amanda Larsson - 12 maj 2014 06:35

Kunde inte sova igår så är jättetrött nu, men överlever nog dagen;)
Tror jag har nationella muntligt i antingen engelska eller matte idag. Efter skolan ska jag träffa Vincent och sen kanske jag åker till gymmet ikväll.
Puss

Av Amanda Larsson - 11 maj 2014 16:56

Har inte gjort någonting idag bara gått en promenad. Sov en liten stund förut, är jättetrött. Vaknade vid sex imorse och kunde inte öppna ögat, mysigt haha
Nu är det lite bättre i alla fall och det gör inte så ont:)
Ska snart åka till pappa, tror jag måste plugga lite och sen ska jag sova tidigt.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 maj 2014 10:25

Har vaknat flera gånger inatt och haft jätteont i ögat och det hade liksom klibbat ihop haha
Ganska säker på att det är ögoninflammation och när jag visade pappa skrattade han bara åt mig...
Får ha solglasögon hela dagen då alltså, ögat ser hemskt ut, tur att det är sol ute!

Sitter just nu och väntar på tåget till Kungsbacka och sen ska jag till mamma. Struntade i träningen idag för kände att jag ville ta det lugnt och hade blivit så sen att åka till mamma sen annars.
Puss

Av Amanda Larsson - 9 maj 2014 15:31

Det kan vara det tråkigaste som finns, ändå gör jag det väldigt ofta haha
Ska träffa Vincent och sen ska vi träna basket.
Matteprovet imorse gick nog ganska bra, eller det var ganska svårt men fick nog några poäng i alla fall.
Puss

Av Amanda Larsson - 9 maj 2014 06:35

Somnade väldigt tidigt igår och har sovit jättebra i natt, så skönt!
Har nationella i matte nu på morgonen men det ska nog gå bra.
Efter skolan ska jag nog träffa Vincent och sen träna. Har tränat varje dag den här veckan, men det är bra;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards