aaamandalarssson

Alla inlägg under maj 2014

Av Amanda Larsson - 8 maj 2014 16:53

Idag har jag varit ganska effektiv faktiskt. Har gjort klart min livsvykelanalys och jag är ganska nöjd, kanske skriver mer på den imorgon. Sen kollade jag igenom mitt teknikarbete som jag ska lämna in imorgon och det är jag väldigt nöjd med. Putsade precis mina skor också och städade bland mina häst-grejer i garaget, nu blir pappa glad när han kommer hem;)
Ska läsa en stund nu innan jag ska till stallet.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 maj 2014 06:34

Igår kom mina klänningar! Dom var sååå fina:) den vita var lite kort men det funkar. Kommer inte visa några bilder än haha, visar på avslutningen och middagen istället.

Idag måste jag bli klar med min livsvykelanalys på no lektionen. Jag satt med den lite igår men fattar ändå inget;) förhoppningsvis kan jag behålla mitt betyg i alla fall!
Puss

Av Amanda Larsson - 7 maj 2014 15:32

Var ju på en lasershow innan och det var faktiskt väldigt roligt! Lite segt att gå i regnet bara haha men det gick;)
Nu väntar jag på tåget till Lindome, ska träffa Vincent och sen träna.
Puss

Av Amanda Larsson - 7 maj 2014 06:34

Har nationella prov i matte nu på morgonen. Hoppas verkligen att det ska gå bra!
Vi ska på någon vetenskapsmässa sen och kolla på en lasershow typ, blir väl intressant haha
Puss

Av Amanda Larsson - 6 maj 2014 06:34

Tittade ut genom fönstret förut och såg att det regnade, fast det är liiite mysigt ändå.
Idag har vi inte så mycket i skolan, allt börjar imorgon haha. Nä men tror att nationella i matte kommer gå bra faktiskt.
Puss

Av Amanda Larsson - 5 maj 2014 06:35

Jag har jättemycket i skolan denna veckan. Tre nationella, franska läxa, no inlämning och teknik inlämning, kul att allt kommer samma vecka!
Efter skolan idag ska Hanna och jag till gymmet, sen får jag nog plugga när jag kommer hem.
Hörs sen!

Av Amanda Larsson - 4 maj 2014 17:00

Såhär ser skorna ut som jag köpte, inte äkta marenas men ändå;)
Fick denna kjolen av mamma igår, har velat ha den jättelänge:) den är mer rosa än vad det ser ut på bilden, ska visa den på någon dag

Av Amanda Larsson - 2 maj 2014 23:02

Idag har varit en väldigt bra dag, äntligen mår jag bättre!
Åkte till Vincent imorse och var där en stund, sen åkte Malin och jag hem till Bella. Vi åkte till Göteborg och gick runt där typ. Jag köpte ett par skor som jag nog ska ha på avslutnings middagen, visar dom i ett annat inlägg. Sen åkte vi hem till Bella och åt massa gott och kollade på let's dance. Jag kom hem för en stund sedan och nu ska jag nog sova.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards