aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Amanda Larsson - 1 juli 2013 15:04

Ska bara ta det lugnt hela dagen, fast skulle behöva köpa en laddare till min telefon får se hur det blir med det.
Just nu försöker jag komma på en bra film eller serie att titta på, har tittat klart alla pretty little liars så kanske blir dom grey's anatomy avsnitten jag missat nu. Puss

Av Amanda Larsson - 1 juli 2013 13:01

Kom ingen bild till förra inlägget för det blev något fel, så här kommer den!

Av Amanda Larsson - 1 juli 2013 12:54

Tänkte berätta lite om min gårdag dåå
När jag kom till Bella bestämde vi oss för att kolla på the intern ship så vi åkte till Göteborg och köpte biljetter sen åt vi och köpte godis.
Tror det är någon handbolls cup eller något i Göteborg nu för det var ASmånga snygga killar som typ spelade handboll eller något.

Filmen var jättebra och så kom vi hem vid tolv någon gång, då tittade vi på en till film och jag sov typ igenom halva kommer bara ihåg att Bella slog mig och att filmen var jättedålig hahahaha
Puss

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards