aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Amanda Larsson - 1 juni 2013 17:13

Har äntligen köpt ett par till converse! Vita låga fick det bli och jag är jättenöjd. Men nu är jag pank...
Någon som har ett jobb till mig, gör nästan vad som helst? Hahaha;)
Nä men vill köpa en långklänning och det har jag inte råd med nu:( får vänta till den 20:de.

Skorna är jättefina i alla fall! Puss

Av Amanda Larsson - 1 juni 2013 10:53

Där fick jag till det med lite rim också haha;)

Av Amanda Larsson - 1 juni 2013 09:55

Gårdagen var jättemysig!
Hade matteprov på morgonen och det kändes som att det gick bra, därför gjorde det väl inte det...
På engelskan hade vi bara redovisning så det var chill, sen på idrotten var vi ute.
När vi hade so så fikade vi hur mycket som helst! Och vi fick veta våra betyg, fick A på en uppgift faktiskt! Men B som betyg sen.
När jag kom hem hade vi bullar och på kvällen åt vi tårta och grillat plus godis till let's dance. Till frukost åt jag också tårta igår förresten;)
Gick väl upp 10kg igår eller något hahaha, men ska snart träna bort det.
Nina fyllde år igår så det var därför vi åt så mycket tårta om ni inte förstod det;). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards