aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Larsson - 13 juni 2013 08:11

Så här ser jag ut idag, ska ta bättre bilder sen med som jag lägger upp här ikväll:)
Ska först på Oliwias avslutning i typ 20 minuter sen börjar min.
Känns ganska konstigt att jag snart börjar i nian!
Ska åka nu, hörs sen.
Puss

Av Amanda Larsson - 12 juni 2013 21:01

Det blev middag på tio pepe med Lisa och Bella och det var jättemysigt, precis som jag visste att det skulle bli;)
Skrattade hur mycket som helst och vi hade verkligen jättekul.
Efter att vi hade ätit gick vi runt lite överallt och sen träffade vi några från Lisas klass en stund innan vi åkte hem.
Har haft en supermysig dag och imorgon är det skolavslutning!
Puss

Sista bilden är en liten snabbis på vad jag hade på mig, hade jeansjacka och primebootsen nervikta till det:)

Av Amanda Larsson - 12 juni 2013 16:17

Ska träffa Bella och Lisa så ska vi nog äta på tio pepe eller något. Kommer bli jättemysigt i alla fall:)
Vikte ner mina primeboots också, hoppas att dom inte blir jättefula nu det vore inte så kul;)
Puss

Av Amanda Larsson - 12 juni 2013 07:47

Jag som ska åka till Öjersbo med klassen och bada nu om en stund.
Det kanske blir kul ändå, ska försöka uppdatera under dagen. Puss

Av Amanda Larsson - 11 juni 2013 12:20

Slutade väldigt tidigt idag så efter bamba körde Bella hem mig på sin moppe, hon har nästan aldrig skjutsat så jag var värsta försökskaninen;) så nu är jag och Bella hemma hos mig och vi vet inte riktigt vad vi ska göra.

Sjukampen var ganska tråkig men bättre än en vanlig skoldag och sen när den var klar städade vi lite och ställde iordning till på torsdag.
Puss

Av Amanda Larsson - 11 juni 2013 07:57

Sitter i skolan och ska snart fixa för en sexkamp eller sjukamp typ. Måste vara med eftersom att jag är med i elevrådet, men jag tror att detta kan bli ganska bra faktiskt.
Ska försöka uppdatera som vanligt nu, men jag får se hur det går;). Puss

Av Amanda Larsson - 10 juni 2013 20:51

Tog dom här bra bilderna från Julias blogg: http://luliaa.blogg.se/

         

Det står HOPE för er som inte ser det;) 

Nu kommer mina bilder som inte är så bra...

         

Ovido - Quiz & Flashcards