aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2013

Av Amanda Larsson - 20 juni 2013 16:17

Enkelt men snyggt:)

Klänning: Gina tricot
Skor: converse
Solglasögon: H&M

Av Amanda Larsson - 19 juni 2013 16:17

Idag är det ju verkligen dåligt väder, när jag kom hem från konfa grejen tittade jag på alldeles för många avsnitt av pretty little liars hahaha och nu har farmor och dom kommit<3

Vi ska nog snart till kungsmässan finns ju inte så mycket annat att göra i detta vädret. 

Måste köpa lite grejer på h&m och sen kanske jag hittar något annat fint;)                     puss

   

Detta händer när jag har tråkigt...

Av Amanda Larsson - 19 juni 2013 08:39

Jossan tog lite kort när vi var ute och red så här kommer dom.

Ska snart åka till församlingshemmet och idag skulle vi prata om dopet typ.
Sen skulle vi badat men det är ju inte jättebra väder så får se hur det blir med det. Puss

Av Amanda Larsson - 18 juni 2013 13:30

Lite halvdåliga men tog dom precis innan jag skulle med bussen så hade lite bråttom hahah;)
Kom på att detta var ju inte längesen jag hade på mig exakt likadant hahhahah ja ja nu får ni se det en gång till och jag äskar shortsen!

Jeansjacka: Tommy hilfiger
Skor: converse
Shorts: FAV
Linne: Svea

Av Amanda Larsson - 17 juni 2013 15:48

Detta var något av det äckligaste jag ätit hahaha, tror inte vi gjorde rätt heller men nu har vi testat i alla fall.

Det ser ju tillochmed äckligt ut!

Av Amanda Larsson - 17 juni 2013 15:03

Är hos Sofie nu och konfagrejen var väldigt tråkig!
Vi kom inte på vad vi skulle göra för något så bestämde oss för att testa bananpannkakor. Sen kanske vi åker och badar eller något. Puss

Av Amanda Larsson - 16 juni 2013 22:02

Avslutar den här dagen med att kolla på basket, kan inte bli mycket bättre;) puss

Av Amanda Larsson - 16 juni 2013 14:31

Åkte till Stenungsund förut och shoppade lite. Fick med mig två klänningar och två linnen hem.
Tog kort på baksidan av allt förutom första linnet, för baksidorna är liksom det fina på allt;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards