aaamandalarssson

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Amanda Larsson - 12 mars 2014 19:32

Var ju i Kungsbacka med Bella och Malin förut och vi hade jätteroligt. Provade en tröja men köpte den aldrig, vet inte om jag gillar den haha köper den nästa vecka i sånna fall.
Just nu kollar jag på top model och sen börjar mästerkock:)
Puss

Av Amanda Larsson - 12 mars 2014 13:29

Har matte som sista nu och sen ska Bella Malin och jag till Kungsbacka. Vi ska äta subway asgott, får se hur länge vi är där för jag måste göra no när jag kommer hem.
Puss

Av Amanda Larsson - 12 mars 2014 10:28

Av Amanda Larsson - 12 mars 2014 06:34

Fick gjort massa saker igår efter skolan! Städade mitt rum jättenoga asså dammsög överallt verkligen så blev jättebra. Bytte lakan med och det är typ bästa känslan att sova i nytvättade lakan!
Sprang en runda också och jag undrar vad som har hänt med min kondition?! I somras sprang jag 4-5 km nästan varje dag och igår höll jag på att dö efter 2, men jag fortsatte ändå runt. Gjorde min franska läxa också så nu är det inte så mycket plugg kvar denna veckan!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards