aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 mars 2014

.

Av Amanda Larsson - 6 mars 2014 20:52

Hur många gånger har jag sagt att jag hatar rubriker?!

Var i stallet för en stund sedan, hoppade och det gick väldigt bra mot slutet!
Nu ska jag läsa lite i teknik boken och sen sova tidigt tänkte jag. Fick tillbaka no provet förut, det som jag tyckte gick så himla bra. Min lärare tyckte nog inte likadant.... Haha nä men det gick ändå helt okej;)
Puss

Av Amanda Larsson - 6 mars 2014 11:30

Linne: H&M
Tjocktröja: ginatricot
Skärp: ginatricot
Byxor: H&M
Armband: fuck cancer
Klocka: ur&penn

Har converse till också för idag bestämde jag mig för att det är vår på riktigt!

Av Amanda Larsson - 6 mars 2014 06:34

Har ju alltid gillat torsdagar så mycket men känns faktiskt som att det ha ändrats lite nu. Schemat är inte riktigt lika bra, men det blir nog en bra dag ändå!
Ska träna lite på tekniken när jag kommer hem och sen ska jag till stallet.
Puss

Har verkligen inga bilder så får bli en snö-bild

Ovido - Quiz & Flashcards