aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 13:00

Gick jättebra på provet tror jag, blev klar halv elva och vi fick till tolv på oss så känns som att jag missat något men alla andra gick då med så det är nog lugnt.
Har bara matte och franska kvar nu sen ska Hanna och jag till gymmet.
Puss

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 06:34

Så var det måndag igen, tiden går så himla fort nu men det är skönt.
Har nationella prov fram till lunch och jag hoppas verkligen det går bra! Egentligen är det ju lika viktigt som ett vanligt prov typ så förstår inte varför jag är så nervös haha får intala mig att det är jättelätt.
Puss

Av Amanda Larsson - 16 mars 2014 21:21

Alltså mina nagelband! Åhhh vet inte vad jag ska göra med dom haha går inte att sluta pilla, men nagellacket blev ganska bra i alla fall

Av Amanda Larsson - 16 mars 2014 09:31

Skulle ju ta tåget till mamma igår men när jag kom till stationen var alla tåg till Varberg inställda så det var bara att åka hem igen sååå segt. Mamma hämtade mig hos pappa sen i alla fall så åkte vi på kalas. Malva fyllde två så träffade massa från släkten som jag inte träffat på nästan ett år. Just kalaset var mysigt men för övrigt var gårdagen jättedålig, hände en annan sak som jag inte vill ta upp här. Sen kunde jag inte sova heller, somnar alltid jättetidigt men igår somnade jag vid halv två. Nu har jag fått gnälla lite i alla fall så kanske denna dagen kan bli bättre haha
Puss

Av Amanda Larsson - 15 mars 2014 09:59

Är jättetrött idag men måste packa snart för ska till mamma. Hoppas pappa kör mig till stationen så går det lite snabbare.
Vi ska på kalas i Borås, min kusin fyller två så det blir nog trevligt. Måste hitta något att ha på mig bara
Nu ska jag äta frukooost
Puss

Av Amanda Larsson - 14 mars 2014 22:19

Kom hem från Borås nyss, dom spelade match mot Uppsala och tyvärr förlorade vi. Gör det hela tiden känns det som nu, men det är slutspelen som är viktiga!
Innan vi åkte var Vincent här en stund så det var mysigt:)
Nu ska jag kolla på pll innan jag ska sova.
Puss

Av Amanda Larsson - 14 mars 2014 12:42

Har precis varit i simhallen och det gick jättebra! Var lite jobbigt att simma klädsim men det gick:)
Nu är vi på väg tillbaka och ska äta
Puss

Tog bilden från Bellas blogg och det var tydligen jätteviktigt att skriva det haha

Ovido - Quiz & Flashcards