aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Larsson - 10 mars 2014 10:45

     

Malin alltså haha             

Av Amanda Larsson - 10 mars 2014 06:35

Idag har jag inga vanliga lektioner alls. Har mentorstid på morgonen och sen ska vi på bio och vi kommer vara borta hela dagen. Sååå skönt!
Hanna och jag ska träna sen också, ska äntligen fixa gymkortet haha
Puss

Av Amanda Larsson - 9 mars 2014 11:58

Har ju inte laddat upp alla bilder från när vi tog kort hos Bella, så dom kommer i olika inlägg under veckan.

När vi skulle ta dom här bilderna kom jag på att min free bra var hemma så vi fick liksom lösa det på annat sätt haha

ehhh aa, men det funkade ju

         



Av Amanda Larsson - 9 mars 2014 11:30

Här kommer en outfit som jag hade på mig för någon vecka sen men glömt att lägga upp!

       

Tröja: Only

Byxor: Zara

Skärp: CC

Skor: Primeboots

Armband: Ullared

Klocka: Ur&Penn

Av Amanda Larsson - 9 mars 2014 10:24

Målade precis naglarna och det blev faktiskt ganska bra, eller nagellacket var finare än jag trodde

Mina nagelband ska vi inte ens prata om...

3X3

Av Amanda Larsson - 8 mars 2014 19:29

Spelade match förut, tre mot tre. Det var faktiskt jätteroligt och vi vann mot alla lag förutom ett. Hoppas det blir fler sånna här matcher snart och att fler lag anmäler sig.
Ska snart göra en fruktsallad och sen kolla på mello.
Puss

Av Amanda Larsson - 8 mars 2014 11:00

Glömde helt bort att visa er dom bilderna från när vi var hos Elin. Här kommer dom nu i alla fall!

       

Av Amanda Larsson - 8 mars 2014 10:57

Saknar bara sommaren liiite....

Tydligen är det en jättebra idé att surfa i mars haha

Ovido - Quiz & Flashcards