aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2014

Av Amanda Larsson - 24 mars 2014 06:35

Är så himla trött idag kommer inte orka någonting. Ändå somnade jag jättetidigt igår och istället för att gå ut och springa sov jag en halvtimma när jag kom hem från Bella.
Aja får väl försöka ta mig upp nu
Puss

Av Amanda Larsson - 23 mars 2014 19:07

Av Amanda Larsson - 23 mars 2014 16:29

Sov jättelänge i morse, eller aa Bella gjorde det haha
Sen åkte vi till Göteborg idag igen och jag köpte ett par örhängen, kommer bilder på dom och linnena sen.
Jag ska alldeles strax gå ner till spårvagnen och åka hem, tänkte gå ut och springa också men får se om jag orkar.
Puss

Det här är seriöst det bästa jag kan stå på händer hahhah

Av Amanda Larsson - 22 mars 2014 19:10

Var nyss i Göteborg med Bella och Vilma. Vi åt på donken och gick runt i Nordstan lite. Fick köpt två linnen så jag är nöjd.
Är hos Bella nu så ska vi snart till Göteborg igen och se på bio.
Puss

Av Amanda Larsson - 22 mars 2014 10:31

Ludwig och jag ligger i soffan och kollar på Barbie.
Jag ska träna lite senare och sen ska jag träffa Bella och kanske Vilma. Får se vad vi gör sen, men Bella och jag ska i alla fall kolla på bio ikväll:)
Puss

Av Amanda Larsson - 21 mars 2014 11:59

Vi gjorde något praktiskt prov i teknik, ett spel typ och det var faktiskt jättekul!
Trodde det skulle vara mycket svårare än vad det var så det var najs:)

Av Amanda Larsson - 21 mars 2014 06:36

Trodde verkligen att våren var här men det bara regnar. Igår skulle det ju snöa men det var verkligen tur att det inte gjorde det!

Idag ska jag till Borås fast måste nog städa mitt rum också, behöver dammsugas igen. Asså hur ofta ska man behöva göra det?!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards