aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2014

Pll

Av Amanda Larsson - 20 mars 2014 15:17

Nationella gick nog bra tror jag, eller det är svårt att säga haha men jag får intala mig själv det i alla fall;)
Nu kollar jag på pretty little liars och ska bara ta det lugnt tills jag åker till stallet.
Puss

Av Amanda Larsson - 20 mars 2014 06:33

Glömde helt bort att blogga igår sorry
Idag har vi nationella prov, vi ska skriva om någonting i flera timmar men det är typ det enda jag vet haha
Tror det kommer gå bra, får intala mig det i alla fall!
Måste gå upp nu, ska försöka uppdatera bättre idag.
Puss

Av Amanda Larsson - 19 mars 2014 06:35

Idag har vi helt okej lektioner hela dagen, börjar med bild och musik så det är skönt. Har läxförhör i franska sen men det ska nog gå bra tror jag.
Måste gå upp nu, hörs sen!

Av Amanda Larsson - 18 mars 2014 16:34

Har typ inget att göra men egentligen har jag massa saker haha. Har ni haft den känslan någon gång? Jag har ju gjort allt jag ska typ men om jag börjar kolla på tv eller något kommer jag säkert komma på att jag måste plugga på något. Har tydligen no prov nästa vecka, fick reda på det idag så det skulle jag kunna göra. Eller så sover jag en timma.
Jätteonödigt inlägg haha men hade inget bättre för mig ju;)
Puss

Av Amanda Larsson - 18 mars 2014 13:41

Kollar på film på so lektionen just nu, skönt att avsluta dagen sååå

Av Amanda Larsson - 18 mars 2014 09:30

Idag fyller Ludwig fem år!
Vi sjöng för honom i morse och självklart fick han en baskettårta;)

Jag bad honom le och aa...

Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 18:47

Jag sitter och kollar igenom massa bilder från i somras och jag längtar så mycket! Jag var jättebrun vilket aldrig händer, i slutet av sommaren var mitt hår jättefint, jag var jätteglad och sprang jätteofta. Alltså jag ska få tillbaka allt det i sommar! Ska helt klart slinga håret innan skolavslutningen och även se till att springa oftare.

Lägger upp lite bilder från det roligaste förra sommaren även om ni sett dom typ 1000 gånger.


Första båtturen

  

Jag konfirmerade miiig  

Första doppet i poolen

 

Vi åkte till barnsjön 

 

Bella var med på Tjörn och vi hade sååå kul

     

Den här midjan hade jag tänkt få tillbaka också, hur vet jag inte riktigt än... 

   

Sen började skolan igen men då var det ändå fint väder;)

 

Denna dagen alltså haha går inte att beskriva hur mycket vi skrattade när vi åkte ner i diket med moppen hahhaha  

Jag kunde gå i klänning för det var sol!  

Sista dagen på lovet var vi på rix fm festivale, jätteroligt  

Hanna och jag red ut i flera timmar, så mysigt!  

Vi var på Tjörn massa gånger:)  

Alltså kolla håret, vill ha blonda slingor igen!  

Det var lite av dom sakerna jag saknar med sommaren och som verkligen var roligt. Känns som att jag gjort ett liknande inlägg redan haha aja då fick ni se det igen;)


Av Amanda Larsson - 17 mars 2014 18:23

Kom hem från gymmet vid fem så duschade jag och åt.
Kollar på ponnyakuten just nu och sen ska jag nog läsa en stund.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards