aaamandalarssson

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Amanda Larsson - 10 april 2014 19:17

Fick reda på preliminär antagningarna idag och jag kom in på Lindälv! Inte för att det var så oväntat men ändå;)

 

Av Amanda Larsson - 10 april 2014 19:10

Åkte hem från skolan förut och låg bara i soffan och kollade massa avsnitt av glee. Sen gick jag upp och sov en stund och vaknade i ren panik för jag drömde att vi skulle åka till Borås, så jag var tvungen att kolla på klockan och komma ihåg vilken dag det var hahah

Mamma ringde förut och sa att Jesper är magsjuk men jag hoppas inte att det är det jag har, usch

Ska göra några tidsinställda inlägg till imorgon så att det blir lite roligare uppdatering och sen ska jag kolla på top model.

puss

 

Av Amanda Larsson - 10 april 2014 06:34

Eller dålig morgon kanske jag ska skriva. Mår fortfarande jättedåligt och vet inte om jag kommer orka hela skoldagen, men jag ska nog försöka.

Om jag ska skriva något roligare då så kan jag säga att Borås vann igår så nu står det 1-1!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards