aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2014

Av Amanda Larsson - 15 april 2014 08:31

Tänkte att jag skulle gå upp tidigt idag och åka till gymmet med Hanna, jag ångrar mig! Nä men vi ska nog åka snart ska bara lyckas gå upp först;)

Igår var jag med Bella och Malin, vi åkte till Lindome och kållered. Kollade i lite affärer och så men hittade inget alls.
Puss

Av Amanda Larsson - 13 april 2014 18:12

Här är en bild på jeansen jag köpte igår, inte så bra bild men ska visa när dom är på någon dag.

Fick även ett paket från Nelly precis innan vi åkte, visar vad som var i imorgon.

Av Amanda Larsson - 13 april 2014 10:18

Träffade ju som sagt Malin och Bella igår. Vi var på kungsmässan och jag köpte ett par jeans, visar dom i ett annat inlägg sen. Efter det gick vi till donken och sen åkte vi till maxi och köpte godis.
Fick ont i magen igen sen på kvällen så kunde inte ens äta av godiset haha onödigt! Nu är det bättre i alla fall;)
Puss

Har inga bilder från gårdagen så visar dom här från franska lektionen i onsdags när vi målade påskbilder:)

Av Amanda Larsson - 12 april 2014 10:29

Nu jäklar tänker jag inte vara sjuk mer!
Idag ska jag träffa Bella och Malin tror jag. Skulle egentligen träna men känner att det är bättre att vänta lite tills jag verkligen mår bra igen.

Åkte till Norrköping igår och kollade på basket och det var en väääldigt dålig match, kunde lika gärna stannat hemma och kollat på let's dance haha
Aja ska dit imorgon igen men då är det jätteviktigt att vi vinner!
Puss

Av Amanda Larsson - 11 april 2014 10:15

* Jag gillar inte skräckfilmer, dumt att skrämma upp sig i onödan haha;)


* Jag vill alltid ligga steget före alla andra, vet att mina kompisar märker av det ganska ofta


* Jag är en tävlingsmänniska men ingen dålig förlorare


* Jag blir nästan aldrig sjuk, har inte varit det en enda gång detta året tror jag. Förutom nu då;)


* Jag äter bara onyttiga saker på lördagar och det funkar faktiskt väldigt bra!


 

Av Amanda Larsson - 11 april 2014 06:34

Idag mår jag bättre, mår inte illa men har fortfarande lite ont i magen. Får se om jag går till skolan eller inte, ska försöka äta frukost för kunde inte äta något igår så får jag se om jag mår bättre eller sämre.
Puss

Av Amanda Larsson - 10 april 2014 19:17

Fick reda på preliminär antagningarna idag och jag kom in på Lindälv! Inte för att det var så oväntat men ändå;)

 

Av Amanda Larsson - 10 april 2014 19:10

Åkte hem från skolan förut och låg bara i soffan och kollade massa avsnitt av glee. Sen gick jag upp och sov en stund och vaknade i ren panik för jag drömde att vi skulle åka till Borås, så jag var tvungen att kolla på klockan och komma ihåg vilken dag det var hahah

Mamma ringde förut och sa att Jesper är magsjuk men jag hoppas inte att det är det jag har, usch

Ska göra några tidsinställda inlägg till imorgon så att det blir lite roligare uppdatering och sen ska jag kolla på top model.

puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards