aaamandalarssson

Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Amanda Larsson - 9 mars 2013 22:57

Tyckte att det var ganska bra att Robin vann mello. Hade inte direkt någon favorit, men tyckte att Ulrik var väldigt bra. Dock så blev ju han bara trea och Robins låt var ganska bra den med, så ändå helt okej;)

Jag ska snart sova för ska spela match i morgon vid elva så måste gå upp ganska tidigt.
Jag gillar inte söndagar och brukar inte må så bra då, men ska försöka uppdatera ändå! (Annars vet ni varför) puss

Av Amanda Larsson - 9 mars 2013 16:40

Pappas lag spelar match så sitter och kollar på den nu. Dom leder så det är bra, men lite långtråkigt ändå;)
Uppdaterar senare. Puss

.

Av Amanda Larsson - 9 mars 2013 10:28

Vaknade för en stund sedan och nu ligger jag i puffen och kollar på tv.
Ska snart klä på mig och vid halv ett ska jag träna.
Har inget att blogga om alls typ, så får se hur mycket det blir. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards