aaamandalarssson

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Amanda Larsson - 23 mars 2013 22:58

Ska försöka sova snart, tänkte bara kika in här lite fort och säga god natt.

Har ätit massa gott i dag. Grillade ju förut och det var sååå gott och så hade vi frukt och nutella efteråt!

Hörs i morgon. Tycker ändå att det varit helt okej uppdatering i dag, eller vad tycker ni? Puss

Av Amanda Larsson - 23 mars 2013 18:20

Sitter och tittar på en shopaholics bekännelser med Tilda. Läst alla böckerna i den serien förutom sista som jag håller på att läsa nu. Men det här är från första boken, blev lite besviken på hur dom såg ut och den är inte exakt som boken men annars är den bra.

Var ute på promenad med Cornelia och Tilda förut för vi ska grilla och hade glömt att köpa kål, så vi gick till affären. Faktiskt riktigt skönt ute, i alla fall här i Varberg. Puss

Av Amanda Larsson - 23 mars 2013 14:53

Sitter i bilen och har precis handlat massa goooodiiiis.
Tränade förut och i början gick det riktigt bra, men bara i början;)
Puss

Av Amanda Larsson - 23 mars 2013 11:14



personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Alice, Amanda, Patricia, Larsson
2. Vad är klockan just nu? - 10.58
3. längd? - 159cm
4. vart bor du? - Hemma;)
5. vad gör du på fritiden? Tränar, pluggar och är med kompisar
6. vad är du mest missnöjd med din kropp? - mina ben typ
7. vad är du mest nöjd med? - vet inte riktigt men börjat gilla mina armar lite typ hahah
8. vad vill du jobba som äldre? - vet verkligen inte, men kanske typ jobba på bank eller något.
9. hårfärg? - ganska blont
10. ögonfärg? - blå
11. kan du själv säga att du ser bra ut? - beror på vem jag är med
12. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - beror också på vem jag är med. Ska jag vara bland folk så bryr jag mig ganska mycket, men på somrarna st jag inget problem med att t e x vara osminkad.
13. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - nej, men vill helst ha lite foundation eller något på.
14. någon vana? - gör samma sak varje morgon innan skolan
15. vad heter din bästa vän? Lisa, Vilma och Bella<3
16. vet många personer vem du är? - tror inte det, men vore kul;)
17. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - njae det tror jag inte

romantik:
18. vill du ha ett förhållande? - Ja!
19. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - vill ha en i typ samma ålder som mig
20. är du kär? - nej:(
21. är du redo för att satsa på ett förhållande? - ja, om jag hittar rätt person
22. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - Ja, i alla fall i början typ

Kram:
23. har du kramat motsatta könet? - Ja
24. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - Ja
25. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja
26. har du pussat någon i motsatta könet? - ja
27. har du pussat någon inför folk? - Ja
28. kysst någon inför folk? - ja

tankar & skit:
29. har du någon fobi? - fötter, sjukhus och sprutor
30. har du någon allergi? - antagligen kvalster
31. vad är de första du tänker på när du ser en person? - Utseendet, deras kläder

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
32. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig
33. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Beror på, men gillar att vara hemma och mysa

vad väljer du?
34. snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - svårt! Tror den med bäst personlighet, för utseendet går att ändra på ganska lätt;)
35. hur gammal är du helst i mellan 7-13? - 9

skulle du?
36. kunna byta liv med någon? - Ja
37. isåfall vem då? - någon känd
38. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej!
39. kunna sova ute på vintern? - Ja
40. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - ja, Frankrike eller USA
41. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - Nej!

klädstil:
42. anser du dig själv vara en speciell stil? - nej
43. vad klär du dig i oftast? - jeans och en tröja
44. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Ja
45. klär du dig dyrt? - nej, eller jag har lite märkeskläder men mest från typ Gina tricot så det tycker jag inte;)

senaste 48 timmarna har jag?
46. fått en kram av en helt okänd? - nej
47. ringt någon? - Ja
48. Kollat google? Ja
49. Fått ett sms och vad stod det? Jag älskar dig också, längst av alla???
(Gissa vem det var ifrån;)

SISTA FRÅGAN!
50. hur lång tid tog detta?- ja klockan är 11.08 nu så det tog tio minuter.

Av Amanda Larsson - 23 mars 2013 10:43

Sitter och kollar på tv just nu, men ska snart åka och träna. Sen ska jag hem till mamma så får vi se vad vi hittar på. Ska gosa mycket med Cornelia i alla fall!:)
Kände mig ganska deppig i morse, men efter lite pepp talk i spegeln blev det lite bättre hahaha
Ska återgå till teven nu.
Försöker uppdatera under helgen men brukar ju inte prioritera det riktigt så får se. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards