aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Amanda Larsson - 17 januari 2014 18:48

Av Amanda Larsson - 17 januari 2014 10:54

Som rubriken lyder har jag alltså teknik just nu, men jag är klar med allt och vi har en timma kvar så atteeee

Ska nog svetsa, men jag vill inte det haha

Asså jag är jätteglad nu, jag vet inte vad det är men jag bara är jätteglad! Har haft en väldigt bra dag hittils och är klar med allt, så ska vi på basket ikväll och aa haha

Får väl försöka mig på att svetsa nu då

puss

 

Av Amanda Larsson - 17 januari 2014 06:33

Åh va jag har längtat till helg!
Förut hade vi jättebra lektioner på fredagar men nu har vi teknik så det är inte alls lika kul.
Efter skolan hämtar farfar mig och Ludwig så ska vi åka till Nässjö och kolla på basket, farmor och jossan ska också med så det blir jättekul.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards