aaamandalarssson

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Amanda Larsson - 24 januari 2014 11:30

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Laura eller Lithea tror jag, något ovanligt i alla fall!

2. Vilken var den senaste filmen du såg? - Såg en film idag på no lektionen, den sög

3. Har du bra självförtroende? - Självförtroendet är det verkligen inget fel på, men jag kan vara lite blyg ibland.

4. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Kolla klart pll och ravenswood, träna och rida

5. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Ja mamma har nog sparat en del

6. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Ja annars skulle jag väl inte ha den?

7. Vad väljer du, godis eller chips? - GODIS!

8. Din absolut sämsta egenskap? - Jag bryr mig för mycket typ eller något...

9. Din bästa egenskap? - Den här var svår haha jag vet inte riktigt, men jag är ganska envis och det brukar faktiskt vara bra!

10. Vad stod det i ditt senaste sms? - "Stackars henne"

11. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Någon som vet hur man tar sig därifrån :D

12. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - Jag tycker verkligen inte att det är okej att ta droger, men sen kan inte jag berätta för alla andra vad dom ska göra så så länge det inte skadar någon annan än sig själv får man väl göra som man vill då (men om det var oklart för någon tycker jag alltså inte att man ska ta droger!;)

13. Vad handlade din senaste dröm om? - Jag kommer inte ihåg så mycket av den, men jag vet att Lisa var med och Jossan, vi var på någon fest någon stans haha

14. Hur lång är du? - Runt 169-170 centimeter 

15. Vilken är den bästa svenska filmen? - Finns det någon bra svensk film? Nä men jag vet inte, såg tyskungen för någon vecka sen och den var bra men jag vet inte om det var den bästa.

16. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - TWILIGHT! 

17. Ditt humör för tillfället? - Lite trött

18.Har du instagram? - ja aaamandalarssson heter jag där så följ mig!

19. Vem träffade du senast? - Min familj just nu

20. När slog du dig senast? - Jag höll på att halka idag haha men det gjorde jag inte som tur var. Jag slog i huvudet förra veckan någon gång i en krok, men det gick bra. Tack för att ni frågade:)

21. Sminkar du dig varje dag? - Ja nästan varje dag i alla fall

22. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Jag vet inte riktigt, mamma i utseendet och pappa i sättet kanske?

23. Är du helsvensk? - Jag har faktiskt lärt mig i skolan att ingen är helsvensk, sug på den SD!

 

Av Amanda Larsson - 24 januari 2014 06:31

Fredag, som jag längtat!
Idag ska jag antingen träffa Bella och Malin eller åka till mamma. Har inte bestämt något än men tror det blir mamma på söndag istället.
Har gjort två tidsinställda idag så det kommer sen!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards