aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2014

Av Amanda Larsson - 23 januari 2014 15:18

Det var ingen som kom med något bra tips, så jag fick helt enkelt ta saken i egna händer och googla!
Har lite idéer nu om inlägg, så får se när jag fixar det. Ska även försöka göra några tidsinställda så blir det bättre uppdatering också.
Puss

Av Amanda Larsson - 23 januari 2014 10:35

? Jag är beroende av candy crush haha

? Jag tror jag ska gå ekonomi på Elof Lindälv.

? Jag är faktiskt nöjd med mina betyg!

? Jag vill åka utomlands, men jag gillar inte att åka flygplan länge.

? Mat, sol och böcker är något av det bästa jag vet!

Av Amanda Larsson - 23 januari 2014 09:34

Av Amanda Larsson - 23 januari 2014 06:29

Vet inte vad jag ska skriva om längre för tycker inte att det är kul att bara skriva vad jag gör hela tiden, dessutom uppdaterar jag bara typ två gånger om dagen. Så kom gärna med tips så ska jag göra fler och roligare inlägg!
Puss

Av Amanda Larsson - 22 januari 2014 06:35

Kom hem vid halv elva igår från Borås och sen kunde jag inte sova. Så nu är jag jättetrött, blir typ myskläder idag eller något haha
Kan tänka mig att alla andra i det här huset också är väldigt trötta idag för det är ovanligt tyst...
puss

.

Av Amanda Larsson - 21 januari 2014 12:58

Av Amanda Larsson - 21 januari 2014 06:31

Kan någon hjälpa mig att komma på rubriker? Haha så trött på att ha samma varje morgon.

Idag efter skolan ska jag göra lite läxor och sen till Borås och kolla på basket. Det har börjat komma jättemycket folk till matcherna nu så det är väldigt roligt!
Måste försöka ta mig upp ur sängen nu. Hörs sen!

Av Amanda Larsson - 20 januari 2014 20:13

Har haft en väldigt rolig och mysig dag. Det var en väldigt skön dag i skolan, vi hade vikarie i alla ämnen förutom so och franskan.
Efter skolan åkte Bella och jag till kungsmässan. Vi fikade och hade jättemysigt, jag köpte två par ringar för 34kr! Riktigt kap alltså;)
Puss

Är väldigt nöjd och jag behövde smycken i rosé för att matcha mitt skärp så det var väldigt bra.

Ovido - Quiz & Flashcards