aaamandalarssson

Alla inlägg den 9 november 2013

Av Amanda Larsson - 9 november 2013 17:52

Ska snart cykla till Hanna så tänkte bara säga hej här.
Träningen förut gick sådär, måste träna mer på mina skott men i slutet satt det ganska bra.
Får se om jag uppdaterar senare ikväll, annars hörs vi imorgon!
Puss

Av Amanda Larsson - 9 november 2013 12:01

Tänkte att jag skulle uppdatera lite, men har inte så mycket att skriva.
Det enda jag har gjort idag är att kolla på tv och spela kort med Nowa och Ludwig men det är ju skönt att ta det lugnt ibland med.
Får väl äta något snart och sen ska jag träna basket.
Puss

Av Amanda Larsson - 9 november 2013 10:10

Sitter och äter frukost med Ludwig och vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har träning klockan två och sen ska jag vara hos Hanna klockan sex så tar det nog lugnt nu på morgonen.
Läste ut min bok igår så får väl kolla på hart of dixie eller något.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards