aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 november 2013

Av Amanda Larsson - 14 november 2013 19:21

Höstmarknaden gick väldigt bra och det var massa folk!
Efter den åkte vi till Elof Lindälv och den skolan vekar ganska bra. Om jag inte hittar någon annan som jag verkligen fastnar för kanske det blir den. Den är ju väldigt nära också så det är bra.
Dom hade segways där så Bella och jag åkte. Det var ganska svårt i början innan jag fattade men det var askul haha

.

Av Amanda Larsson - 14 november 2013 17:47

Av Amanda Larsson - 14 november 2013 12:52

Ska ha engelska nu och sen svenska.
Mötet med rektorn gick sådär, hon tycker att vi ska bygga en egen scen och hon vet inte hur mycket pengar vi har men det löser väl sig.
Hörs sen!

Av Amanda Larsson - 14 november 2013 06:31

Idag har jag faktiskt en del att göra och det mesta blir nog kul.
Har möte med rektorn klockan åtta så får se hur det går...
Vi ska gå några som planerar revyn till nästa år så måste vi ha koll lite hur mycket pengar vi får och så.
Sen har vi ju höstmarknad i eftermiddag och det kan nog bli bra tror jag!
Elof Lindälv har öppethus också så ska dit efter höstmarknaden.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards