aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Larsson - 3 november 2013 17:54

Har precis kollat klart på 90210 och vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv...
Får väl tänka på all tid jag sparar nu när jag inte tittar på någon serie, tur att det har kommit två avsnitt av hart of dixie!
Puss

Av Amanda Larsson - 2 november 2013 20:06

Har precis gjort gino och det är sååå gott! Nu börjar så mycket bättre också så ska kolla på det.
Puss

Ser ju inte så gott ut men aa...

Av Amanda Larsson - 2 november 2013 14:07

Har kollat på lite grejer på madlady.se jättefina bikinisar i precis det mönstret jag vill ha!
Får se om jag beställer någon imorgon och kanske hittat en julklapp till Tilda med.
Just nu sitter jag i soffan och läser lite bloggar, Cornelia sover så vågar inte gå härifrån ifall hon trillar ner...
Puss

Av Amanda Larsson - 1 november 2013 21:29

Av Amanda Larsson - 1 november 2013 11:12

Det var ganska fint väder när jag vaknade så tänkte att mamma och jag kunde gå en promenad men nu öser det ner!

Har precis dammsugit hela huset och nu leker jag med Cornelia.
Vi ska till mormor och morfar om en stund med, inte träffat dom på jättelänge så det ska bli kul.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards