aaamandalarssson

Alla inlägg under november 2013

Av Amanda Larsson - 12 november 2013 06:58

Fyyy vilket väder, igår var det frost och idag är det regn (för er som inte visste det redan;)
Kör på hunterstövlar idag så blir jag inte så blöt i alla fall.
Slutar vid tolv idag med jätteskönt verkligen så hinner jag plugga till franska provet imorgon. Det är väldigt litet, nästan som ett läxförhör men ändå;)
Puss

Av Amanda Larsson - 11 november 2013 21:07

Tröja: bondelid
Byxor: ginatricot
Halsband: ajlajk
Byxor: ginatricot
Jacka: raggirl
Skor: Primeboots

Av Amanda Larsson - 11 november 2013 21:04

Missade precis tåget hem från Mölndal, såååååå segt!
Har varit på öppethus på Sam skolan med Bella och jag tyckte den verkade jättebra! Det var dock väldigt höga intagningspoäng, men det är väl bara att plugga om det är den skolan jag verkligen vill gå på.
Ska göra ett inlägg med dagens outfit nu när jag ändå väntar på tåget
Puss

SO

Av Amanda Larsson - 11 november 2013 11:15

Har so nu och vi får göra hemtentan på lektionen, så förhoppningsvis blir jag klar nu!
Hörs sen

Av Amanda Larsson - 11 november 2013 06:38

Orkar inte en ny vecka med massa att göraaaa.
Vi har ju en hemtenta som ska vara klar imorgon så Bella och jag ska plugga efter skolan och sen på öppethus till samskolan.
Annars är det nog bara ett litet franska prov denna veckan också, men lär väl få mer läxor...

Matchen igår gick jättebra förresten men vi tappade det dom sista fem minutrarna typ så förlorade med 5 poäng.
Puss

Bild från en annan match när vi spelade mot tjejer.

Av Amanda Larsson - 10 november 2013 18:59

Här kommer lite bilder från gårdagen, det var jättemysigt och kul att träffa alla

Av Amanda Larsson - 10 november 2013 11:37

Ska snart byta om för ska åka och spela match, tror vi möter Trollhättan eller något.

Kom hem vid halv ett igår och sen kunde jag inte sova så är ganska trött. Nowa väckte mig imorse med för det är ju farsdag så vi skulle ge pappa paket. 

Just nu håller jag på med den j**la hemtentan som aldrig vill bli färdig. Det är väldigt svårt och jag har inte alls lust att sitta med den resten av dagen, men har inte så mycket val. 

Ska göra ett inlägg med lite bilder från igår också, ni får en nu så länge.

 

Av Amanda Larsson - 9 november 2013 17:52

Ska snart cykla till Hanna så tänkte bara säga hej här.
Träningen förut gick sådär, måste träna mer på mina skott men i slutet satt det ganska bra.
Får se om jag uppdaterar senare ikväll, annars hörs vi imorgon!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards