aaamandalarssson

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2013 22:01

Såg att jag hade en bild på vad jag hade på mig hos Lisa i fredags så tänkte visa det.
Tröjan köpte jag med farmor förra helgen och tycker den är jättesöt!

Tröja: new yorker
Bandeau: ginatricot
Byxor: ginatricot

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2013 18:12

Av Amanda Larsson - 29 oktober 2013 18:01

Har inte haft så bra internet eller ork till att blogga, men ska försöka nu.

I går kom Bella till mig ganska tidigt så fixade vi oss och åkte sen till Kungsbacka. Där träffade vi Malin och jag köpte ett bar byxor och ett par vantar, kommer bild sen.

Sen åkte vi hem till Malin och sov där, vi kollade film och spelade lite gta5.

Åkte hem ganska tidigt i morse och cyklade nästan direkt till Vilma så red vi ut på hennes hästar. Det var jättemysigt, men det blåste väldigt mycket.

När jag kom hem duschade jag och städade mitt rum. Hur kan det bli stökigt så fort?!

Nu ska jag i alla fall kolla på 90210!

puss

 


Ovido - Quiz & Flashcards