aaamandalarssson

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 17 oktober 2013 21:39

Var på återträff med konfirmationen idag. Väldigt kul och fick verkligen tillbaks den känslan jag hade när vi var på lägret och satt där och tände ljus.
Det är verkligen ett minne för livet, hela konfa tiden!
Kände att jag ville spola tillbaka tiden och vara på lägret igen och framförallt ha sommar igen.
Vi kollade på massa bilder och skrattade väldigt mycket, jag var med på nästan varenda en och jag blir inte alltid så bra på bild...
Kommer lägga upp lite bilder här så fort jag fått dom så hoppas det blir snart!
Puss

Här är en bild från idag i alla fall

Av Amanda Larsson - 17 oktober 2013 09:49

Av Amanda Larsson - 17 oktober 2013 07:10

Idag regnar det men jag kör på klänning ändå och hoppas att jag inte fryser. Förstår inte varför det inte kan vara sol varje dag och sen regna på natten eller något haha
Ska snart borsta tänderna och sen åker vi väl till skolan om en halvtimma eller något.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards