aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 3 oktober 2013 22:00

Var ju på basket förut och Borås vann så det var jättekul!
Kom hem för 20 minuter sen och nu tänkte jag snart sova.
Mår jättedåligt över no provet för det känns verkligen som att det kommer gå hur dåligt som helst. Jag kommer inte vara nöjd om jag inte får typ C heller, men om jag inte går in med inställningen att jag inte kommer klara det går det nog lite bättre.
Får läsa igenom hela häftet precis innan provet med haha
Puss

Ludwig la sig ner på golvet under presskonferensen, kanske var skönare än att stå?;)

Av Amanda Larsson - 3 oktober 2013 06:36

Drömde jättekonstigt i natt så vill bara somna om.
Ska till Äskhultsby idag med klassen, tror inte jag har varit där så hoppas det blir kul.
Nu måste jag gå upp!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards