aaamandalarssson

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 24 oktober 2013 12:56

Byxor: bikbok
Tröja: hampton republic
Skor: Primeboots

Av Amanda Larsson - 24 oktober 2013 09:57

Känner mig ganska tjock för denna gången har jag bara bilder på godis och sånt hahaha

Gör ju inte så mycket med mina bilder men tycker att det gör ganska stor skillnad att bara ändra ljuset och skärpan!

Av Amanda Larsson - 24 oktober 2013 07:40

Börjar åtta som vanligt och kom ganska tidigt så sitter helt själv och väntar haha
Har inte så mycket kul att skriva, tror inte att det händer så mycket idag.
Hade tydligen väääldigt mycket mer läxor denna veckan än vad jag trodde, fyra eller fem inlämningar till imorgon men jag har bara en kvar tror jag.
Puss

Har ingen bra bild så tänkte ta kort på mina skor men dom var alldeles för smutsiga såg jag haha

Ovido - Quiz & Flashcards