aaamandalarssson

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 20 oktober 2013 18:02

Har köpt väldigt mycket grejer idag haha, nöjd i alla fall!
Var på Ikea två gånger också, så har verkligen varit en heldag.
Här är bilder på allt jag köpt + en bild på min lunch! (Dom sista bilderna blev väldigt suddiga men det hände något med kameran)
Puss

Det är baksidan på tröjan, men den som är fin;)

Av Amanda Larsson - 20 oktober 2013 09:46

Farmor kommer och hämtar mig om en halvtimma ungefär så åker vi till Frölunda torg och shoppar! Ska bli jättemysigt och hoppas jag hittar massa fint.

Igår gjorde jag inte någonting typ och det blir lite sämre uppdatering på helgerna. Cyklade till skolan med Nowa och Ludwig så fick dom leka där lite det var typ det som hände haha

Nu ska jag äta frukost.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards