aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 2 oktober 2013 21:21

Det är ett ganska roligt program faktiskt!
Kom på att jag måste duscha idag så får göra det istället för att kolla på new girl sen annars blir det väldigt sent.
Nu ska jag fortsätta kolla.
Puss

Av Amanda Larsson - 2 oktober 2013 17:13

Är på väg hem från Kungsbacka nu. Köpte kjolen som jag tänkt och Bella köpte en jättefin jacka!
Måste plugga jättemycket när jag kommer hem och steka pannkakor, tänkte att jag skulle gå ut och springa men tror verkligen inte att jag hinner det.
Puss

Av Amanda Larsson - 2 oktober 2013 10:02

Ska snart ha engelska och sen franska. Jättejobbigt att ha två språk på rad för det blir helt ihop blandat, förstår inte riktigt hur dom tänkte där.
Puss

Hanna och jag har likadana skor idaaag

Av Amanda Larsson - 2 oktober 2013 06:34

Funderar på att ligga kvar under täcket hela dagen eller gå runt i mysbyxor, men tror inte det är en så bra idé. Det är väl bara att gå upp, fast det är väldigt jobbigt när det är så mörkt ute?

Idag ska Bella och jag till Kungsbacka, kanske pluggar med Lisa också får se vad vi hinner.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards