aaamandalarssson

Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 11 oktober 2013 20:39

Av Amanda Larsson - 11 oktober 2013 16:30

Ska till basketträningen men bussen har inte kommit än, ganska bra att den är sen för då kommer jag inte lika tidigt men ändå irriterande
Puss

Av Amanda Larsson - 11 oktober 2013 11:02

NO

Av Amanda Larsson - 11 oktober 2013 08:47

Har en lång no lektion just nu och vi fick en liten rast så täntke att jag kunde blogga eftersom datorn ändå var uppe. Vet inte riktigt vad jag ska skriva bara.

Händer inte så mycket varken i skolan eller hemma nu, Melwin fyller år idag så grattis!

Ska träna basket vid fem och sen hämtar mamma mig så åker jag hem till henne. Blir förhoppningsvis bara en myshelg, ska sova länge och äta massa gott haha. Har match på söndag med så åker till pappa då, hoppas verkligen på en vinst denna gången men vi får väl se hur det går med det...


Grattis Melwin!

 

Av Amanda Larsson - 11 oktober 2013 07:44

Ovido - Quiz & Flashcards