aaamandalarssson

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Amanda Larsson - 10 oktober 2013 17:22

Var ju som sagt på gymnasiemässan med pappa idag. Det var verkligen bra att han var med för han ställde massa konstiga frågor och sen när vi gick därifrån sa han direkt ba nä det här var inte bra eller att jag skulle kolla på den.
Har lyckats välja bort några nu, så får gå på öppethus på dom skolorna och sen förhoppningsvis är det någon jag verkligen fastnar för.

Nu ska jag kolla på 90210!
Puss

Av Amanda Larsson - 10 oktober 2013 06:32

Var på gymnasiemässan igår med klassen och nu har jag lyckats välja bort några skolor som inte verkade bra, men har typ sju kvar?!
Ska i alla fall dit med pappa efter skolan och tror det kan bli ganska bra för då kan han säga vad han fick för intryck av det och så med.

Nu måste jag gå upp och fixa mig.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards