aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 10:00

Hade på mig denna fina vingklänning/tröjan i lördags. Den är lite sticksig, men gillar den väldigt mycket ändå!

     

Bilderna blev inte jättebra, men vi hade lite bråttom så blev bara några snabba så jag kunde visa er den fina tröjan.

puss

Av Amanda Larsson - 8 oktober 2013 07:27

Tycker alltid att tisdagar känns som en väldigt kort dag, vet inte riktigt varför det bara är så.
Har syslöjd som första nu på morgonen och det är bra för det gillar jag!
Måste bädda min säng nu och sen ska vi nog åka.
Puss

Har en jättemysig tjocktröja på mig idag som jag fick av mamma när jag fyllde år!

Av Amanda Larsson - 7 oktober 2013 21:21

Blir att somna tidigt ikväll, alltid så himla trött så tror att det är ganska bra för mig att sova vid den här tiden haha
Har inte så mycket att skriva just nu så uppdaterar mer imorgon istället.

puss godnatt!

Tyckte denna bilden var väldigt söt

Av Amanda Larsson - 7 oktober 2013 16:28

Av Amanda Larsson - 7 oktober 2013 15:49

Har precis varit ute och sprungit och nu måste jag göra franska läxan, har ganska många glosor + text tills imorgon.
Hörs sen!
Puss

Av Amanda Larsson - 7 oktober 2013 07:27

Fyyy va trött jag är! Får nog sova en stund när jag kommer hem från skolan, men har franska läxa till imorgon som måste göras med.

Här är en av bilderna vi tog igår, resten kommer senare.
Puss

Av Amanda Larsson - 6 oktober 2013 21:35

Tänkte egentligen skriva detta inlägget från datorn men orkade inte ta upp den.
Har haft en jättebra helg verkligen!
Skrev ju vad jag gjorde igår, så nu får jag väl skriva vad som hänt idag då.
Var i stallet och red ut med jossan imorse, det var jättemysigt och alla träd är så fina nu!
Var hemma vid ett och sen kom Bella så fotade vi lite, ska ha en riktig fotodag men idag blev det bara med iPhone kameran. Bilderna kommer upp imorgon!
Spelade match mot Lerum vid sju och vi förlorade väldigt stort, 151-31, 120 poängs skillnad. Fast dom är tydligen bäst i serien så nu kan det ju bara gå bättre! Vi spelade ändå väldigt bra så är inte alls sur över att vi förlorade.

Tänkte sova nu, imorgon är det skola som vanligt men no provet är äntligen över så det är ändå helt okej haha
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards