aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 14:48

? Jag svär väldigt mycket när jag spelar/kollar på basket, annars gör jag nästan aldrig det.

? Jag blir ofta väldigt sur när jag kollar på basket, ändå är det något av det bästa jag vet!

? Jag rättar alla som säger/stavar ett ord fel, mina kompisar blir ganska irriterade haha

? Om någon nyser känner jag verkligen att jag måste säga prosit, även om jag inte känner personen.

? Jag älskar att läsa men just nu har jag ingen bra bok.

Det var fem saker om mig, kommer dagens outfit sen om någon av bilderna blev bra men nu ska jag ut och springa.
Puss

Av Amanda Larsson - 15 oktober 2013 09:06

Har slöjd just nu men har orkade inte så gick in till Bella och kollar på henne haha
Slutar snart och sen har vi so tror jag.
Puss

Av Amanda Larsson - 14 oktober 2013 21:44

Det var en otroligt spännande match och Borås vann med 79-73 tror jag!

På väg hem nu och sen blir det antagligen direkt till sängen, är jättetrött.
Puss

Nowa var med och tävlade i X&Y och hon vann!

Av Amanda Larsson - 14 oktober 2013 16:24

Har precis duschat och ätit för sprang en runda förut. Hann göra franska läxan med så nu är det bara matte kvar.
Vi åker till Borås om en halvtimma så hinner väl börja med den i alla fall.
Puss

Av Amanda Larsson - 14 oktober 2013 10:59

Hade ingen idrottslektion så vi fick vara hos Meeri istället. Spelade biljard och pingis så det var kuuul.
Har snart so och sen bamba.
Puss

Av Amanda Larsson - 14 oktober 2013 06:36

Åhh vill bara sova bort hela dagen, det regnar också juuuu
Men det är inte så mycket att göra något åt, måste ju gå till skolan.
Ska gå upp nu i alla fall.
Ha en bra dag!
Puss

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2013 21:14

made.devote.se/ den här bloggen kan vara den bästa jag läst! Det är inte en inspirationsblogg på det sättet att hon lägger upp massa fina bilder utan det är hennes texter som inspirerar i alla fall mig!
Hennes senaste inlägg är verkligen tänkvärt, så tycker att ni ska gå in och läsa det.

Nu ska jag borsta tänderna och försöka sova, lagom taggad för måndag imorgon...
Puss

Av Amanda Larsson - 13 oktober 2013 14:14

Andra laget kom inte ens så vi vann med 20-0 hahaah
Antagligen våran enda seger denna säsongen med så det var ju bra!
Nu ska jag duscha och sen ska jag nog kolla på 90210!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards