aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Amanda Larsson - 3 oktober 2012 22:04

Är studiedagar! Varit i Ullared hela dagen och shoppat med Vilma och Tilda. Träffade även Jessica och josefine där, så vi gick tillsammans en stund allihop. Fick köpt massa saker som jag behövde och även en del grejjer till Lisa, blev väl lite onödiga köp också men det brukar det ju alltid bli;) Köpte för alldeles för mycket pengar och fick dåligt samvete, just då;) nu när jag packat upp allting är jag ändå väldigt nöjd!

tränade alldeles nyss också, duktig är jag ju faktiskt haha. 

Så har min dag sätt ut, hoppas på en lika bra morgon dag med basket och förhoppningsvis inte mer regn.

      puss

Sakanr sommaren så j**la mycket!

         


Av Amanda Larsson - 3 oktober 2012 21:59

 

Mörka fula bilder, lovar att göra i ljus nästa gång;)

Linne: H&M

Kofta: Bik Bok

Byxor: Bik Bok

Skor: Palladium

Halsband (som jag alltid har på mig;) :Åhléns

Armband: Ginatricot

Ring: Ginatricot

Armband: by Diddi

Av Amanda Larsson - 3 oktober 2012 09:47

Men det funkade varken från datorn eller telefonen, nu funkar det i alla fall!:) Var ute och fotade i går, med iphonen i mörkret, inga direkt bra bilder men ja ja. Kommer en gårdagens outfit sen i alla fall;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards