aaamandalarssson

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Amanda Larsson - 26 oktober 2012 20:15

Matchen gick skit så tog min feta godispåse och satte mig i soffan när jag kom hem och tittar nu på x-factor. Puss

Av Amanda Larsson - 26 oktober 2012 15:41

I dag i skolan skulle vi klä ut oss till något som vi antingen ville bli i framtiden eller vad vi gjorde på fritiden. Det var några som klädde ut sig till annat också men jag och Vilma hade i alla fall ridkläder på oss.

Skrattade as mycket när jag kom till skolan och såg alla som hade klätt ut sig haha!<3

Här är i alla fall lite bilder, jag blev as dålig på alla. verkligen en dålig kort-dag;)             puss

    

       

Denna bilden var skitjobbig att ta haha hade solen i ögonen assss mycket, så väldigt ful!

Ovido - Quiz & Flashcards