aaamandalarssson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Larsson - 23 oktober 2012 20:51


1. Någonting jag tycker om med mig själv: Vet inte, att jag har lyckats få så grymt bra vänner!


2. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Skulle kunna vara lite bättre i skolan...


3. Detta är jag rädd för: Fötter, sjukhus, sprutor och att allt ska förändras.


4. Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, BRA sömn och musik?


5. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, måla massa saker verkligen haha!


7. Detta tycker jag om att göra: vara med mina vänner, i stallet och på basketplanen.


8. Detta vill jag göra just nu: titta klart på hollywood fruar


9. Bästa känslan: att vara klar med allt och kunna somna utan att ha något att tänka på och när man är käääär.


10. Värsta känslan: Besviken (på något eller någon)


11. Är jag kär just nu? nope :( eller i Maria Montazami typ, haha så jävla go är hon!


12. Följande saker vill jag göra innan jag dör: SJUKT mycket grejer! resa med Lisa, ha en fin familj, göra allt kul som jag någonsin har velat, asså kan fortsätta i evigheter verkligen.


13. Min käraste ägodel: iPhone och min säng.


14. Något jag vill ha i present: Inte så mycket har allt jag behöver nu, men en ghd plattång skulle ju inte vara helt fel;)


15. Detta har jag på mig just nu: mjukisbyxor och myströja


16. Favoritkläder: Det jag har på mig nu


17. Favoritdjur: Häst helt klart!


18. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast: idrott och svenska typ. tråkigast: SO, men gillar historia ibland. 


19. Stjärntecken: våg


20. En bok jag älskar: Massa böcker, alla i Twilight serien, hela hungerpelen triologin och alla böcker i house of night serien. 


21. En film jag älskar: Twilight filmerna och mama mia, har sätt den 26 gånger!


22. Tv-program jag gillar: Solsidan och svenska hollywood fruar


23. Favoritdoft: Kill parfym!


24. Detta äter jag gärna: mat? haha;) nej men pizza och godis typ


25. Dricker helst: coooooola! och oboy


26. Favoritgodis: ALLT typ förutom lakrits;)


27. Färg på mina ögon: Blåa.


28. Min längd: 170 cm tror jag typ;)


29. Jag tror på: Gud? nej men asså inget egentligen, får väl se efter konfirmationen haha.


30. Person jag beundrar: vet inte riktigt


31. Favoritfärg: Rooooooosaaaaaaaaaaaa!!!!!!


32. Favoritcitat: väldigt många, men typ " family is heaven in a heartless world" och typ "love doesn't need to be perfect it just needs to be true"


33. En hemlighet jag har: Skriver jag det är det ju inte hemligt längre;)


34. Bästa present jag fått: Mina syskon!


35. Senast köpta skiva: Ingen aning!


36. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vet verkligen inte. 


37. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mina ben!


38. Vad har du gjort/ska du göra idag?: gjort massa kul, men nu ska jag sova!


39. Var är dina föräldrar födda?: borås eller kinna typ


40. När badade du i en pool senast?: vet inte, i somras eller något.


41. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja, alldeles för många!:(


42. Hur många barn vill du ha?: minst 2 och max 5


43. Har du busringt någon gång?: Haha, ja såklart?


44. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Inte gjort men vill nog det tror jag....?


45. Har du en egen trädgård? ajjemennnn


46. Kan du alla orden i nationalsången?: nästan haha! har varit på alldeles för många slutspels matcher känner jag...


47. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Har typ bara tittat på barnfilmer haha, men såg den nya american pie för andra gången med mamma och jesper för 2 veckor sen.


48. Chips eller popcorn?: Chips<3


49. Vilken färg på läppstift använder du?: Ingen


50. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: det klart! haha, men nej verkligen inte!


51. När åt du en hemodlad tomat sist?: Hatar tomat, så vääääääldigt länge sen


52. Är du bra på matlagning?: Jag är BÄST! (har även hemkunskapsprov i morgon så då kommer jag väl veta helt säkert;)


53. Pepsi eller Coca Cola?: Coca Cola.


54. Vad var det senaste du handlade?: Örhängen förut i dag.


55. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kärleken? eller så känn det nu i alla fall.


56. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja.


57. Kan man vara vän med sitt ex?: Öh, ja de e klart?


58. Hade du mycket hår som liten bebis?: Nej verkligen inte!:(


59. Vad har du i din väska?: Plånbok, dator, smink och väldigt mycket annat.


60. Var hittade du den här listan?: På Lisas blogg


Av Amanda Larsson - 23 oktober 2012 19:56

Har haft fullt upp hela dagen så inte blivit alls mycket uppdatering, ett inlägg tror jag?

Min dag har i alla fall varit riktigt bra eller skolan var väl som alltid men sen blev det bra;)

Åkte och fikade med mamma och mormor på kafé karma och gick lite på kungsmässan. Skulle egentligen inte köpa något, men behövde ett till örhänge för ett är borta så det fick jag köpt i alla fall. Hittade inte så mycket annars, bara inne på CC men där är det ju snygga grejer hela tiden! 

När jag kom hem pluggade jag jättelänge och sen ville Nowa lära sig läsa. så jag hjälpte henne med det, lite svårt bara eftersom att hon inte kan alfabetet. Haha, men försökte lära henne det istället men det blev HELA tiden gji och abd! så tröttnade på henne och satte mig framför datorn istället.

Nu har jag tittat på one tree hill och har bar aett avsnitt kvar av första säsongen. Plus att jag följer Borås matchen på fb, jag är ju riktigt effektiv! Går dock inte så bra för dom, hoppas dom vinner     puss

  Inga bilder på datorn just nu, så fick bli denna;)

Av Amanda Larsson - 23 oktober 2012 07:43

Före och efter bil, inte för att man ser så mycket skillnad;) men det är inte lika slitet längre. Puss

NO.

Av Amanda Larsson - 22 oktober 2012 11:30

I väntan på att mitt ljus ska torka...

Av Amanda Larsson - 21 oktober 2012 21:57

Av Amanda Larsson - 21 oktober 2012 18:47

Grattis bästa lisfis! Hoppas du har haft en grym dag och fått massa fina saker. Älskar dig massor och saknar dig sjuuuukt mycket! GRATTIS igen och jag älskar i alla fall bilderna även om du kanske inte gör det;)

Av Amanda Larsson - 21 oktober 2012 14:13

Inte jättetaggad men blir väl bättre sen. Möter Brahe, vet inte om dom är bra eller dåliga men hoppas vi vinner oavsett!;). Puss

Av Amanda Larsson - 20 oktober 2012 21:00

 


DISS!

jag tycker verkligen inte om mönstrade byxor, passar på vissa men absolut inte på mig! Tycker att der är fult, men kommer antagligen ändra min åsikt när fler och fler kommer börja ha det;)

   

HISS!

Tycker denna klänningen från bik bok är jättefin och billig och det är bra att det finns lite "kopior" av märkeskläder så man kan ha på sig likadant som kändisar!;)

Tog denna bilden från Kenzas blogg.

 

Ovido - Quiz & Flashcards