aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Amanda Larsson - 22 september 2013 18:01

Det där med skräckfilm är nog inget för mig haha
Denna var inte ens läskig utan bara väldigt äcklig, ville typ spy flera gånger uschhhh
Så för att glömma filmen satte vi på Hannah Montana efteråt, sen när jag kom hem gick jag ut och sprang.
Nu ska jag duscha och sen kanske jag ska städa lite, får se men känns som att det behövs.
Puss

Av Amanda Larsson - 22 september 2013 12:14

Det regnar och är grått, känns som att söndagar brukar vara såhär nu för tiden.
Fast jag har inte söndagsångest faktiskt, har inte så mycket i skolan denna veckan så kanske därför.

Ska träffa Vilma om en stund, vi ska nog kolla på film bara. Har inte träffat henne på jättelänge så ska bli kul! Känns som att vi har en hel del att prata om;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards