aaamandalarssson

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Amanda Larsson - 26 september 2013 21:32

Hunnit med en hel del idag, antagligen för att jag inte kollade på 90210 hela tiden...
Direkt när jag kom hem från skolan sprang jag och sen spelade jag lite basket, måste träna mina skott!
Efter det kollade jag på lite olika gymnasiums hemsidor som verkade intressanta, så ska nog gå på öppet hus på dom.
Tog en varm dusch med och sen pluggade jag no. Förstår verkligen ingenting typ så medans jag satt och läste tänkte jag på massa annat t.ex så funderade jag på hur mycket av mina kläder jag skulle lyckas få med mig ut om det började brinna i mitt rum.
Så det gick inte jättebra med det...
Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av 90210 och tänkte snart sova.
Puss

SYV

Av Amanda Larsson - 26 september 2013 10:53

Har precis haft en lektion om gymnasium och så. Är ganska säker på att jag vill gå ekonomi men vet inte om jag vill gå i Kungsbacka, Göteborg eller Varberg.
Får fundera och kolla på olika skolor och så!
Puss

Av Amanda Larsson - 26 september 2013 07:37

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, inte så kul för er att läsa om vad jag gör på morgnarna hela tiden eftersom att jag gör exakt samma sak varje dag haha

Idag har jag inga planer alls vilket är väldigt skönt, kollar väl på 90210 när jag kommer hem och så måste jag plugga för har no prov nästa fredag!
Får se om jag går ut och springer, beror på vädret.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards