aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Amanda Larsson - 6 september 2013 22:27

Vilket inte händer alls ofta nu för tiden. 

Läste precis massa bloggar och blir jättesur när dom inte uppdaterar haha, sen insåg jag att min egen blogg inte är mycket bättre. Jag gör inte så många inlägg från datorn och inga fina redigerade bilder. 

Vet inte om ni gillar att det blir lite mer här och nu? Är det roligare att läsa en blogg med fina bilder och långa välskrivna texter? Kommentera gärna vad ni tycker:)


Nu när jag ändå håller på och skriver kan jag ju berätta hur min dag har sett ut.

Åt kladdkaka till lunch haha eller det var smet typ, den hade behövt stå inne dubbelt så länge. Plus att den var väldigt varm så brände tungan jättemycket.

Basketträningen gick helt okej, fick ont i min arm men tänkte inte så mycket på det men nu gör det verkligen jätteont. Vet inte vad jag har gjort, hoppas det går över snart i alla fall!


 


Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst nu, när jag väl satt mig vid datorn kan jag inte sluta skriva. Dock skulle jag nog inte tycka att det var så kul att trycka på publicera sen, så jag säger hej då nu innan jag skriver något dumt...

puss


 

Här kom en snabb outfit bild med, hade på mig mina ballerinaskor till så fruktansvärt obekväma men fina;)

Tröja: Vet inte haha, tror jag har fått den av Nina

Byxor: BikBok

Klocka: Ur&Penn

Armband: Glitter


ATM

Av Amanda Larsson - 6 september 2013 14:56

Av Amanda Larsson - 6 september 2013 09:55

Har precis haft en väldigt lång rast och nu har vi hemkunskap.
Puss

Av Amanda Larsson - 6 september 2013 07:38

Äntligen fredag!
Ganska bra lektioner i skolan, förutom en jättelång no nu på morgonen men det går nog bra.

Efter skolan ska jag träna basket, den börjar jättetidigt så hinner inte göra så mycket när jag kommer hem. Sen ska jag till mamma i helgen, inga planer alls så det blir en lugn helg.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards