aaamandalarssson

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Amanda Larsson - 16 september 2013 18:41

Som ni ser så har jag bytt header och ändrat om lite med typsnittet och så. Får se om jag byter header kanske, inte helt 100 på att denna blev bra


So provet gick nog väldigt bra tror jag, vi fick jobba två och två så det var tur haha nä men tror att jag hade klarat det själv också. Det var dock en som vi båda verkligen fick hjärnsläpp på typ haha, ett ganska stort land med och ingen av oss kunde komma på det. Väldigt irriterande!

Nu ska jag i alla fall snart till stallet och sen blir det idol.                     puss

 


Av Amanda Larsson - 16 september 2013 07:33

Nu blire ny vecka och jag är ledig på onsdag så tror det går fort!
Ska nog snart åka till skolan, så måste borsta tänderna och så nu.
Hörs senare!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards